Updates

De Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR) zoekt 2 ouderleden

Beste ouders,

Aan het einde van dit schooljaar nemen wij afscheid van twee ouderleden van Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR) van Verdi Onderwijs. Daarom zijn wij op zoek naar twee nieuwe ouderleden.

De GMR is een vertegenwoordiging van medewerkers én ouders en bestaat uit vijf ouders en vijf medewerkers. De GMR heeft als doel om de belangen van leerlingen, ouders en personeelsleden te behartigen en mee te denken over het beleid van Verdi Onderwijs. Denk hierbij aan onderwerpen zoals de kwaliteit van het onderwijs, de veiligheid van de leerlingen en de financiën van de stichting. Je hebt inspraak in de besluitvorming en kunt zo een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van Verdi Onderwijs.

Wij zoeken ouders die betrokken zijn bij de scholen en het onderwijs, en die zich willen inzetten voor de belangen van alle leerlingen en ouders van Verdi Onderwijs. Ervaring met medezeggenschap is niet vereist. Het is belangrijk dat je goed kunt samenwerken en communiceren, en dat je een kritische en constructieve houding hebt.

Als ouderlid van de GMR vergader je ongeveer vijf keer per jaar en daarnaast heeft de GMR ook twee keer per jaar overleg met de Raad van toezicht. Het is een leuke en interessante manier om betrokken te zijn bij het onderwijs van je kind(eren).

Heb je interesse in deze rol? Reageer dan uiterlijk 18 maart 2024 met een korte motivatie via GMR@verdi.nl.

Wil je meer informatie? Kijk dan op de website van Verdi onder ‘Ouders’ (zie deze link Medezeggenschap GMR).
Neem ook gerust contact op met één van de deelnemende ouders: Rian Timmers (06-10690092), Marloes de Beer (06-14644827), Loes van Berkel (06-45612809), Martin Aarts (06-47204807) of Dennis van Beers (06-48498718).
Mocht je het GMR reglement en/of het medezeggenschapsstatuut willen ontvangen, laat het ons gerust weten.

Met vriendelijke groet,

De Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad van Verdi Onderwijs