MELD UW KIND AAN

Wij vinden het fijn dat u geïnteresseerd bent in onze school.

Gedurende het jaar kunnen ouders en/of verzorgers hun kind aanmelden. Hiervoor nemen zij contact op met de directeur van de school. We maken een persoonlijke afspraak om kennis te maken en om u meer informatie over de school te geven. Natuurlijk hoort hier ook een rondleiding bij.

Het aanmelden gebeurt middels een digitaal inschrijfformulier: inschrijfformulier bs Franciscus

We vragen u om uw kind voor eind januari aan te melden als hij/zij voor oktober 2025 vier jaar wordt.

U kunt mailen naar franciscus@verdi.nl of bellen naar 0413-472596.

Na aanmelding zal ruim voor de vierde verjaardag van het kind een uitnodiging naar de ouders worden gestuurd voor een intakegesprek. Leerlingen kunnen door het hele schooljaar instromen.

De meeste kinderen starten als vierjarige op onze school. In de regel gaan zij op de eerste schooldag na hun vierde verjaardag voor het eerst naar groep 1. Voorafgaand aan de eerste schooldag mogen kinderen 2 dagdelen komen “wennen”. Zij draaien dan mee in hun toekomstige groep en maken daarbij kennis met de klasgenootjes en de leerkracht.

Sommige kinderen zijn hun schoolloopbaan op een andere school begonnen en komen als gevolg van een verhuizing naar onze school. In overleg met de ouders én de vorige school wordt hun eerst schooldag op onze school gepland.
Heeft u belangstelling voor onze school? Neem dan contact op met de Suzan van den Heuvel.
Dit kan telefonisch (0413-472596) of per e-mail: franciscus@verdi.nl

Hoe werkt het?

1. Download het aanmeldformulier en vul het in
  2. Stuur het ingevulde aanmeldformulier naar ons e-mailadres franciscus@verdi.nl of lever het in bij de school